Vår historia
Idén till tjänsten föddes under en segling på hösten, när vi märkte att man i många hamnar inte längre kunde betala för tjänsterna. Det kändes som om vi som båtfolk hade stulit från företagaren.
Vi ville förändra detta - göra betalningen enklare och rättvisare.
Så föddes tjänsten som vi skapade från båtfolk till båtfolk.
Ett enkelt, ansvarsfullt och hamnstödjande sätt att hantera betalningar - var och när som helst.
Bekanta dig med tjänsten
Att betala för gästhamnen har aldrig varit så enkelt. Med vår tjänst kan du hantera hamnavgifterna snabbt och smidigt – direkt från telefonen, enkelt och säkert.
När du anländer till hamnen hittar du betalningsinformationen enkelt i hamnens instruktioner eller från en QR-kod. Betalningen går att genomföra med några få tryck, och du får ett kvitto direkt till din e-post. Hamnen får information om betalningen i realtid, och du kan fokusera på det väsentliga – att njuta av skärgården och havet.
Vår tjänst fungerar på båtägares villkor: enkelt, säkert och pålitligt. Samtidigt stöder den hamnarnas verksamhet och gör båtlivet rättvisare för alla.
- Lätt att använda. Rättvis till hamnen. Lugnt sinne för båtägaren.
